Δευτέρα 17 Μαρτίου 2014

ΒΙΝΤΕΟ - Θρίλερ με ην αποχώρηση του Στ. Μπούκουρα από την Χρυσή Αυγή

Ένας ακόμη βουλευτής, ο Στάθης Μπούκουρας, αποχωρεί από τη Χρυσή Αυγή, σύμφωνα με πληροφορίες του MEGA. Είναι ο δεύτερος βουλευτής που απομακρύνεται από από τη ΧΑ μετά τον βουλευτή Λάρισας Χρυσοβαλάντη Αλεξόπουλο.


Με επιστολή του προς τον πρόεδρο της Βουλής, ο Στάθης Μπούκουρας -ο οποίος είναι προφυλακισμένος στις φυλακές Ναυπλίου για ένταξη και διεύθυνση εγκληματικής οργάνωσης- φέρεται να ζητά να είναι πλέον ανεξάρτητος βουλευτής και να μην μετέχει στην Κοινοβουλευτική Ομάδα της Χρυσής Αυγής.


Νωρίτερα, ο Στ.Μπούκουρας με δήλωσή του είχε εκφράσει την άρνησή του να μεταχθεί στις φυλακές Κορυδαλλού προκειμένου να εξεταστεί από την Ειδική Επιτροπή της Βουλής για το θέμα της άρσης ασυλίας.

Στη δήλωσή του ανέφερε: «Διαμαρτύρομαι και δεν επιθυμώ τη μεταγωγή μου στις φυλακές Κορυδαλλού, διότι η κλήση που έλαβα από τον πρόεδρο της ειδικής μόνιμης επιτροπής κοινοβουλευτικής δεοντολογίας κ. Μαρκογιαννάκη, ήταν προκειμένου να μεταχθώ και να εμφανιστώ ως βουλευτής του ελληνικού κοινοβουλίου ενώπιον της επιτροπής στην ειδικά καθορισμένη αίθουσα στη βουλή και όχι στις γυναικείες Κορυδαλλού.

»Είμαι βέβαιος ότι οι συνάδελφοί μου δεν θα δεχθούν ποτέ να αρθεί η βουλευτική μου ασυλία γιατί αγαπώ το κυνήγι και πολύ πριν δεχτώ την πρόταση της Χρυσής Αυγής να συνεργαστώ μαζί της και να είμαι υποψήφιος βουλευτής στο Νομό Κορινθίας είχα αγοράσει από τα πιο γνωστά οπλοπωλεία της Αθήνας ένα κυνηγετικό όπλο σαν αυτά τα οποία έχουν οι μισοί τουλάχιστον βουλευτές του ελληνικού κοινοβουλίου που κατοικούν και εκλέγονται στην περιφέρεια».

Σημειώνει δε ο κατηγορούμενος βουλευτής, με κεφαλαία γράμματα, ότι για το επίμαχο όπλο η Ελληνική Αστυνομία του έχει χορηγήσει νόμιμη άδεια κατοχής κυνηγετικού όπλου.

Ο ΚΟΥΓΙΑΣ


Ο δικηγόρος του Στάθη Μπούκουρα, Αλέξη Κούγια, διέψευσε την είδηση ότι ο βουλευτής της Χρυσής Αυγής απέστειλε στον Πρόεδρο της Βουλής επιστολή ανεξαρτητοποίησής του.
Την ίδια ώρα, το MEGA, που μετέδωσε την είδηση, παρουσίασε ένα έγγραφο που φέρει την υπογραφή του κ. Μπούκουρα και αναφέρει:

«Ο κάτωθι υπογράφων, Ευστάθιος Μπούκουρας του Νικολάου, βουλευτής του Νομού Κορινθίας και νυν προσωρινά κρατούμενος του καταστήματος κράτησης Ναυπλίου, εξουσιοδοτώ τον πληρεξούσιο δικηγόρο μου, Αλέξη Κούγια, όπως αντί εμού και για λογαριασμό μου, καταθέσει άμεσα ενώπιον του προέδρου του ελληνικού κοινοβουλίου δήλωση ανεξαρτητοποίησης. Η παρούσα εξουσιοδότηση αποτελεί σαφή και απαρέγκλιτη δήλωση ανεξαρτητοποίησης μου. Την παρούσα δήλωση – εξουσιοδότηση υπογράφει ο αρμόδιος υπάλληλος των φυλακών Ναυπλίου για την επιβεβαίωση της γνησιότητας της υπογραφής μου».

Δείτε το βίντεο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κάντε το σχόλιό σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...