Δευτέρα 9 Δεκεμβρίου 2013

Μαθητές και καθηγητές καταγγέλλουν τα ΜΑΤ για υπέρμετρη χρήση βίας στην πορεία για τον Αλέξη

Σοβαρές καταγγελίες για υπέρμετρη χρήση βίας από τα ΜΑΤ κατά τη διάρκεια της πορείας μνήμης για τον Αλέξανδρο Γρηγορόπουλο κάνουν αρκετοί μαθητές και καθηγητές, ενώ ξεχωρίζει η ιστορία του διδάκτορα του πανεπιστημίου Επικοινωνίας & ΜΜΕ Σταμάτη Πουλακιδάκου, ο οποίος συνελήφθη από την ΕΛ.ΑΣ και προσήχθη στη ΓΑΔΑ επειδή στην τσάντα του είχε ένα...βότσαλο το οποίο υποστηρίζει ότι ήταν δώρο από την Αστυπάλαια.


Σύμφωνα με καταγγελία, 15χρονος μαθητής που προσήχθη στη ΓΑΔΑ αναγκάστηκε ακόμη και να κατεβάσει το εσώρουχό του κατά τη διάρκεια σωματικού ελέγχου, αναφέρει η Εφημερίδα των Συντακτών:

«Είχα χαθεί με τους συμμαθητές και την καθηγήτρια μας. Σκάει ένα χημικό μπροστά μου. Τσούζουν τα μάτια μου και δε μπορώ να αναπνεύσω. Τελικά, βρίσκω τους συμμαθητές και την καθηγήτρια μου κι ετοιμαζόμαστε να φύγουμε. Μια φίλη μου όμως είναι χάλια από τα δακρυγόνα και ψάχνω να ζητήσω από κάποιον ένα Μαλόξ. Ξαφνικά γυρνάω και βλέπω τα ΜΑΤ να πέφτουν πάνω μου. Πέφτω στο έδαφος. Σηκώνομαι να φύγω και με κλοτσούν στα πόδια και με ρίχνουν κάτω και αρχίζουν να με κλωτσάνε ενώ είμαι ακόμα στο έδαφος», λέει στην εφημερίδα το 15χρονος μαθητής, ο οποίος καταγγέλλει παράλληλα ότι στην κλούβα των ΜΑΤ οι αστυνομικοί εκτόξευσαν χυδαίες εκφράσεις: «Σου άλλαξε η μάνα σου το βρακί σου; Eφαγες το πρωινό σου; Θα σε γ@@@@@@n όλοι οι Αλβανοί τμήματος», υποστηρίζει ο 15χρονος ότι του είπαν οι αστυνομικοί.

«Είδα τον Παναγιώτη να τον δέρνουν 4-5 άνδρες των ΜΑΤ. Ήταν πεσμένος στο έδαφος και τον κλωτσούσαν. Φοβήθηκα πάρα πολύ άρχισα να φωνάζω ότι δεν έκανε τίποτα και ότι είναι μαθητής», λέει η καθηγήτρια του 15χρονου, Αγγελική Φάρκωνα.

Ενας άλλος 15χρονος ο οποίος επέλεξε να διατηρήσει την ανωνυμία του, αναφέρει πως προσπαθούσε εν μέσω δακρυγόνων να βρει τον δρόμο για το Μετρό, όταν άνδρες των ΜΑΤ τον περικύκλωσαν: «Φοβόμουνα, είχα κομπλάρει. Με ρίχνουν κάτω και με πιέζουν με τις ασπίδες τους. Ο ένας βάζει το χέρι του στο λαιμό, μου πιέζει τα νεύρα κοντά στην καρωτίδα και μου λέει: ''δεν πονάς; Γιατί δε φωνάζεις;''. Μετά, μου λένε να γονατίσω και μου βάζουν χειροπέδες. Όπως με σηκώνουν λέει ο ένας ''αυτό το μ@@@@@@@@ δεν πέταξε μολότοφ;»''και ο άλλος απαντάει: ''ναι, αυτό το μ@@@@@@@@''. Αλλά εγώ δεν πέταξα καμία μολότοφ», λέει ο μαθητής, ο οποίος υποστηρίζει ότι οι αστυνομικοί τον ανάγκασαν να κατεβάσει και το εσώρουχο του κατά τη διάρκεια του σωματικού ελέγχου.

Το βότσαλο από την Αστυπάλαια που οδήγησε διδάκτορα του Καποδιστριακού στην ΓΑΔΑ

Αλλη μια ιστορία η οποία εγείρει σοβαρά ερωτηματικά, είναι αυτή του Σταμάτη Πουλακιδάκου, διδάκτορα του πανεπιστημίου Αθηνών στο Τμήμα Επικοινωνίας & ΜΜΕ, ο οποίος το μεσημέρι της Παρασκευής ανέβαινε στην οδό Σίνα, όταν τον σταμάτησαν δύο άνδρες της ασφάλειας και του ζήτησαν στοιχεία για έλεγχος. Ο Σταμάτης Πουλακιδάκος, καταγγέλλει ότι οι δύο άνδρες της Ασφάλειας τον προσήγαγαν στη ΓΑΔΑ, όταν εντόπισαν ένα...βότσαλο που είχε ως ενθύμιο από την Αστυπάλαια. «Μου είπαν ότι λόγω πέτρας πρέπει να προσαχθώ. Τους εξήγησα ότι ήταν δώρο, αλλά κάλεσαν περιπολικό», είπε.



Πηγή:  | iefimerida.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κάντε το σχόλιό σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...