Δευτέρα 18 Ιουνίου 2012

Μέμος Μπεγνής: Τα τουρκικά σίριαλ είναι αίσχος!

Αισιόδοξος, ευκολόπιστος και ευαίσθητος, λέει την άποψή του έξω από τα δόντια και εξηγεί πως στον χώρο που κινείται «τα πράγματα είναι δήθεν. Οι σχέσεις είναι λίγο δήθεν και εμένα αυτό δεν μου πάει, δεν κάνω αυτό το lifestyle που κάνουν οι περισσότεροι, είναι ψέμα και δεν το θέλω. Θέλω να είμαι αληθινός, όσο μπορώ, και να παραμείνω αληθινός σε αυτό το επάγγελμα που δεν είναι τόσο αληθινό όσο η ζωή μας» εξηγεί στα «Everyday Girls» του MTV, τη Μυρτώ Κάζη και τη Μαριάνθη Μπαϊρακτάρη.


«Οταν βλέπω τηλεόραση, ντρέπομαι. Δεν βλέπω τίποτα. Δεν μου αρέσει τίποτα στην τηλεόραση. Τα τουρκικά σίριαλ είναι αίσχος! Η ελληνική τηλεόραση είναι πάτος! Δεν πάει άλλο!» λέει ο Μέμος Μπεγνής.

Οσο για τους καλλιτέχνες και τις φωτογραφίες των παπαράτσι, εξηγεί: «Δεν έχω καλέσει ποτέ φωτογράφο και θέλω να έρθει ένας φωτογράφος να με διαψεύσει. Ξέρω πολλές περιπτώσεις που έχει συμβεί αυτό και αν το πάρεις λογικά, δεν μπορεί εγώ να πάω στο αεροδρόμιο να ταξιδεύω για κάπου και να είναι εκεί ένας φωτογράφος χωρίς να τον έχω καλέσει ή να είμαι στο βουνό σε ένα εστιατόριο και να είναι εκεί ο φωτογράφος. Δεν μπορεί! Στις διακοπές, στο αεροδρόμιο, στη φύση, στην παραλία δεν γίνεται να είναι εκεί».

Στην Ελλάδα ο διάσημος ηθοποιός θα άλλαζε την παιδεία. «Είναι λυπηρό το πώς μεγαλώνουν τα νέα παιδιά. Τα πρότυπά τους, η μουσική τους, τα βιώματά τους στο γυαλί, αυτά που βλέπουν, που έχουν φτάσει στον πάτο. Η πολιτεία θα πρέπει να δώσει πρώτα σημασία στην παιδεία, και μετά σε όλα τα άλλα» δηλώνει και συνεχίζει εξηγώντας πως δεν μπορεί να καταλάβει το Twitter.

«Πιστεύω ότι το Twitter είναι μοναξιά. “Είμαι σε αυτό το καφέ, τώρα φεύγω γιατί έχω ραντεβού”. Εχεις την ανάγκη να κοινοποιήσεις τη ζωή σου για να αποκτήσει αξία. Είναι λυπηρό» λέει και ο ίδιος θέλει να πάει κόντρα σε ό,τι τον στεναχωρεί και τον αγχώνει. Μουσικός, πιανίστας από τα 5 του, δηλώνει ότι το πάντρεμα του ηθοποιού με τη μουσική είναι το όνειρό του και έτσι από αυτή την Παρασκευή ξεκινάει στη Γλυφάδα με την Τζένη Μπότση, τον Δημήτρη Βλάχο και τη Χριστίνα Πομώνη ένα σόου με πολύ τραγούδι και σάτιρα που υπόσχεται να διώξει μακριά όλες τις μίζερες και κακές σκέψεις μας!

Ο Μέμος όμως, μιλά και για τις γυναίκες της ζωής του. «Σε μια κοπέλα με μαγεύει το βλέμμα. Ο έρωτας όμως είναι περαστικός» λέει και στη συνέχεια παραθέτει την ξεχωριστή του άποψη για την απιστία. «Η απιστία είναι θεμιτή! Η απιστία για μένα είναι υπερεκτιμημένη, όπως και το σεξ. Οταν γίνει μόνο σαρκικά, εγώ προσωπικά δεν θα προκαλέσω χαμό, μπορώ να το δικαιολογήσω. Εχω συγχωρήσει απιστία στη ζωή μου γιατί όταν γίνεται, φταίνε και οι δύο. Αν αυτό το συζητήσεις και το βάλεις κάτω πολιτισμένα, μπορεί η σχέση σου να γίνει ακόμα πιο δυνατή. Αν ξαναγίνει, φεύγω, αλλά και πάλι δεν θα κάνω φασαρία».

Το κρυφό του ταλέντο, δε, είναι η μαγειρική! Τελευταία ασχολήθηκε με αυτή και πλέον μαγειρεύει πολύ καλά! Μπορεί να μην ήξερε να κάνει ούτε αβγό, αλλά τώρα κάνει, όπως λέει, φανταστικό κοτόπουλο στο φούρνο με πατάτες. Πάντως σε ένα ρομαντικό πρώτο ραντεβού θα μαγείρευε στην καλή του ένα ζουμερό φιλέτο σολομού.


ΤΕΡΙΑΝΝΑ ΠΑΠΠΑ/espresso

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κάντε το σχόλιό σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...