Παρασκευή 20 Ιανουαρίου 2012

Γιώργος Χρανιώτης: Εχω χτυπήσει γυναίκα...

Είναι νέος ταλαντούχος και ιδιαίτερα γοητευτικός. Ο Γιώργος Χρανιώτης μίλησε στο περιοδικό ΕΓΩ! για το ποτό, τις γυναίκες, την υποκριτική αλλά και τη Λίνα Σακκά.

«Δεν ήμουν ποτέ αλκοολικός, γιατί δεν έπινα κάθε μέρα, αλλά ήμουν στην κατηγορία αυτών, που όταν βγουν έξω και ξεκινήσουν να πίνουν, μπορεί να μην σταματήσουν μέχρι να τους πετάξει κάποιος σε ένα ταξί λιπόθυμους και να γυρίσουν σπίτι» εξομολογήθηκε για μία δύσκολη περίοδο της ζωής του ενώ αποκάλυψε ότι έχει χτυπήσει γυναίκα: «Έχει συμβεί με δύο διαφορετικές συντρόφους μου. Με μία από αυτές, είχαμε χωρίσει, αλλά βρισκόμασταν στα μέσα μιας παράστασης. Ξέσπασε ένας καβγάς μεταξύ μας, με κλότσησε σαν να ήμουν γαϊδούρι και η αυτόματη αντίδρασή μου ήταν να την χαστουκίσω. Την πρώτη φορά, η αιτία που το προκάλεσε ήταν χαζή. Είχαμε γυρίσει μεθυσμένοι σπίτι με τη σύντροφό μου και μου έκανε μια σκηνή ζηλοτυπίας. Είναι από εκείνες τις σκηνές που, στις έξι η ώρα το πρωί, ένα ζευγάρι ουρλιάζει στον όροφο μιας πολυκατοικίας».

 Ο Γιώργος Χρανιώτης μίλησε και για την ηθοποιό Λίνα Σακκά με την οποία είχαν σχέση πριν από χρόνια. 

«Μιλήσαμε με τη Λίνα το καλοκαίρι και ήμαστε και οι δύο πολύ χαρούμενοι. Με πολύ μεγάλη ευκολία μπορώ να σου πω ότι αγαπώ τη Λίνα – και δεν αγαπώ γενικά όλες τις πρώην κοπέλες μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κάντε το σχόλιό σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...