Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2012

Γιώργος Παπαδάκης: Εξομολογήθηκε τον έρωτά του για την Ελένη Μενεγάκη!

Μια διαφορετική εξομολόγηση έκανε το πρωί της Τρίτης, κατά τη διάρκεια της τηλεοπτικής του εκπομπής, ο Γιώργος Παπαδάκης.

Καθώς διάβαζε τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων, στάθηκε στην εφημερίδα «Espresso», όπου ένας ηθοποιός εξομολογούνταν τον έρωτά του για την Ελένη Μενεγάκη κι έτσι άδραξε την ευκαιρία να κάνει κι εκείνος το ίδιο:

«Κι εγώ, Ελένη μου, ήμουν ερωτευμένος με σένα, αλλά το ξεπέρασα. Τόσα χρόνια την είχα δίπλα μου. Στην αρχή τη βλέπαμε και λέγαμε… ωπ! Μετά τη βλέπαμε σαν αδερφή μας. Αλλά στην αρχή… ζέστη!» είπε αναστενάζοντας και κατέληξε ξεσπώντας σε δυνατά γέλια:

«Αλλά εντάξει, είναι αδερφή. Όχι εγώ, αλλά η Ελένη. Γιατί στον ΑΝΤ1..».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κάντε το σχόλιό σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...