Κυριακή 29 Ιανουαρίου 2012

Παναγιώτα Βλαντή: Έτοιμη να γίνει μαμά!

Στο ένθετο «People» της εφημερίδας «Πρώτο Θέμα» μίλησε η Παναγιώτα Βλαντή για την κρίση στον χώρο της υποκριτικής, την προσωπική της ζωή αλλά και το ενδεχόμενο να συμμετέχει στο «Dancing With The Stars ΙΙ».

«Αυτό που ζούμε είναι γάμος» εξήγησε για τη σχέση με τον αγαπημένο της, Νίκο Ράπτη. «Στη ζωή μου έχω φορέσει πάρα πολλά νυφικά και κατά συνέπεια έχω ξεπεράσει τη συγκεκριμένη ματαιοδοξία. Από παιδί, ποτέ δεν φαντασιωνόμουν νυφικά, γκραντιόζικες δεξιώσεις, φωτογραφήσεις, φρου-φρου και αρώματα. Και αν παντρευτώ, ο γάμος μου θα είναι ένα πάρτι με πολύ λίγους καλεσμένους. Αυτούς που θα θέλουν πραγματικά πολύ την ένωσή μας» δήλωσε για την προσωπική της ζωή η 42χρονη ηθοποιός, ενώ για το ενδεχόμενο ενός παιδιού είπε: «Αγαπώ πάρα πολύ τα παιδιά και γι’ αυτό θα ήθελα να κάνω ένα παιδί. Αγαπώ το βλέμμα τους, την παρουσία τους, τις ερωτήσεις τους, την αθωότητά τους, τη μυρωδιά τους».

Πόσο επηρέασε την ίδια, όμως, η οικονομική κρίση; «Μέχρι στιγμής μπορούσα (να ζω από τη δουλειά μου). Από εδώ και στο εξής, δεν είμαι σίγουρη για τίποτα. Βλέπω πράγματα να αναβάλλονται, να ματαιώνονται, να ξηλώνονται εν μία νυκτί και δεν σου κρύβω ότι η αβεβαιότητα και η ανασφάλεια που χαρακτηρίζουν ούτως ή άλλως το επάγγελμά μας, σήμερα έχουν χτυπήσει ταβάνι. Τα έτοιμα τρώγονται, όσα κι αν είναι. Και η δουλειά δεν είναι μόνο τα χρήματα. Είναι το μεράκι σου, το δημιούργημα σου, ο άλλος σου εαυτός».

Τέλος, η Παναγιώτα Βλαντή για το ενδεχόμενο μιας πρότασης από το "Dancing With The Stars", είπε: «Εξαρτάται από τη χρονική στιγμή που θα γινόταν η πρόταση. Δεν σνομπάρω τίποτα και κανέναν. Οτιδήποτε ο κόσμος αγαπάει και αγκαλιάζει, εγώ το χαιρετίζω».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κάντε το σχόλιό σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...