Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2012

«Πρωτοφανή περιπέτεια» χαρακτηρίζει την προφυλάκισή του ο Λάκης Γαβαλάς - ΣΩΠΑ! ....

Τι είπε ο 60χρονος επιχειρηματίας για την σύλληψη και προφυλάκιση του. Δείτε όλη την δήλωση του...

Πρωτοφανή περιπέτεια» χαρακτηρίζει την προφυλάκισή του ο επιχειρηματίας Λάκης Γαβαλάς, ο οποίος, σε μακροσκελή δήλωσή του που διανεμήθηκε στον Τύπο, αναφέρεται σε «διάκριση» στη μεταχείριση του από τις διωκτικές αρχές.

  Ο Λ. Γαβαλάς, ο οποίος αύριο αναμένεται να μεταχθεί στις φυλακές Άμφισσας κατηγορούμενος για μη απόδοση ΦΠΑ, σημειώνει πως εξαιτίας της οικονομικής κρίσης, οι επιχειρήσεις του χρωστούν χρηματικά ποσά, χρέη, που όπως αναφέρει: «Κατέβαλα κάθε δυνατή προσπάθεια να τα διευθετήσω. Κατέφυγα στην προστασία του άρθρου 99 του Πτωχευτικού Κώδικα, όπου αυτό ήταν δυνατό. Δυστυχώς, δεν ήταν παντού».

    Ο γνωστός επιχειρηματίας τονίζει όσον αφορά την πρόσφατη σύλληψή του: «Η τελευταία μου σύλληψη έγινε την ώρα που έβγαινα από το Αυτόφωρο, μετά από προηγηθείσα σύλληψή μου και αφού είχα πάρει αναβολή για νόμιμο λόγο. Η αρχή που διέταξε τη σύλληψή μου, γνώριζε το γεγονός ότι είχα δικαστήριο και, εν τούτοις, δεν κίνησε μαζί και τις δυο δικογραφίες, ώστε να δώσω λόγο ενιαία ή τουλάχιστον διαδοχικά. Επέτρεψε, αν δεν προκάλεσε, την ταπείνωσή μου, τον διασυρμό μου, την ταλαιπωρία μου, μόνο και μόνο, κατά τη γνώμη μου, για να βγει προς τα έξω κάποιο μήνυμα».

    Εκφράζει, επίσης, την άποψη ότι η αντιμετώπιση του δεν ήταν ανάλογη με αυτήν προς άλλους οφειλέτες επισημαίνοντας:

    «Και ενώ ο Τύπος διακηρύσσει ότι όλα αυτά γίνονται για να σπεύσουν οι οφειλέτες να ρυθμίσουν τις οφειλές τους, εν τούτοις, στην περίπτωσή μου, αυτό δεν έγινε σεβαστό. Αμέσως μετά τη, σύμφωνα με τα παραπάνω, αιφνιδιαστική σύλληψή μου κατά την έξοδό μου από το Δικαστήριο, προσπάθησα να ρυθμίσω την οφειλή μου των 146.000 ευρώ. Παρά τις προσπάθειες που έγιναν να μην τα καταφέρω (προς το παρόν δεν προσδιορίζω από ποιους κάποια στιγμή, όμως, θα φανεί), εν τούτοις εγώ, με τη βοήθεια γνωστών και φίλων που έσπευσαν να με συνδράμουν, τα κατάφερα. Έτσι εμφανίσθηκα στην κ. Ανακριτή, για την απολογία μου, αργά το μεσημέρι της Δευτέρας 30/01, έχοντας ρυθμίσει την οφειλή μου και προκαταβάλει το πληρωτέο κατά το νόμο ποσό. Παρά ταύτα, επειδή, λέει, η υπόθεσή μου βρισκόταν στην ανάκριση, δεν αρκούσε, λέει, η ρύθμιση, ούτε η πληρωμή της προκαταβολής, αλλά έπρεπε να εξοφληθεί ολόκληρο το ποσό. Αλήθεια, ακολουθήθηκε αυτή η γραμμή σε κάποιον άλλον συλληφθέντα; Μήπως, αντιθέτως, οι συλλαμβάνοντες συμβούλευαν τους συλλαμβανομένους να ρυθμίσουν την οφειλή τους, για να βοηθηθούν στην περαιτέρω εξέλιξη της διώξεώς τους; Γιατί, λοιπόν, αυτή η διάκριση σε βάρος μου;»

    Ο κ. Γαβαλάς εκφράζει επιπλέον παράπονο γιατί κρίθηκε προφυλακιστέος, ενώ και γνωστής διαμονής είναι και δεν είναι ύποπτος φυγής, αλλά ούτε και διάπραξης νέων αδικημάτων και καταλήγει:

    «Είμαι επιχειρηματίας στο χώρο της μόδας πάνω από τριάντα χρόνια, με έδρα των επιχειρήσεων μου την Ελλάδα. Προσπαθώ, τα τελευταία δύο χρόνια, να εξυγιάνω την επιχείρηση μου και να ανακάμψω. Δυστυχώς, αυτές οι προσπάθειές μου ανακόπτονται και φαίνεται ότι μάλλον τιμωρούμαι, αντί να μου δοθεί ευκαιρία να τα καταφέρω, ώστε να μπορέσω να ορθοποδήσω και πάλι. Και μαζί μου να ορθοποδήσουν οι διακόσιοι (200), περίπου, εργαζόμενοι, που δούλευαν στις επιχειρήσεις μου».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

Για άλλη μια φορά συνελήφθη ο Λάκης Γαβαλάς και όλοι αναρωτιούνται : Θα μπεί στη φυλακή ή θα αφεθεί και πάλι ελεύθερος;  Ο...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κάντε το σχόλιό σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...