Σάββατο 31 Δεκεμβρίου 2011

Ποιος είναι ο... άνδρας της ζωής της Άννας

Η αγαπημένη τραγουδίστρια Άννα Βίσση μίλησε για τον... άντρα της ζωής της που είναι πάντα δίπλα της και τη στηρίζει στις δύσκολες στιγμές.
Μην περιμένετε να διαβάσετε κάποιο διάσημο γιατί πολύ απλά, όπως η ίδια δήλωσε ο άνδρας της ζωής της είναι... η μαμά της.

«Ο άντρας της ζωής μου είναι η μάνα μου! Μεγάλη επιρροή και σπουδαία στήριξη. Πάντως, και οι άντρες είναι απαραίτητοι, δε λέω», λέει χαρακτηριστικά η τραγουδίστρια στο περιοδικό «Celebrity», ενώ μεταξύ άλλων παραδέχεται το μαρτύριο της:

«Συνήθως τα μαρτύριά μου έχουν να κάνουν με τις πείνες που εθελοντικά υφίσταμαι προκειμένου να είμαι αδύνατη. Γιατί μου αρέσει πολύ το φαγητό και δεν το απολαμβάνω. Δεν το ξεπέρασα ποτέ και ούτε πρόκειται», λέει και καταλήγει:

«Αν ήμουν άντρας, θα διάλεγα άλλες γυναίκες από τις τσούλες που περιγράφει η Κοντοβά στον στίχο της, τις προς αποφυγήν δηλαδή. Νομίζω θα ήμουν πιο συναισθηματικός άνδρας, πιο ρομαντικός».

Τέλος παραδέχεται πως έχει κάνει απαγορευμένα πράγματα όπως όλοι, σε σχέση με τον καθωσπρεπισμό της κοινωνίας μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κάντε το σχόλιό σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...